Data powrotu

infolinia e-podróżnik.plChcesz sprawdzić rozkład jazdy lub kupić bilet?
Zadzwoń 703502802Czynne całą dobę
Koszt: 3,69 PLN z VAT/min
Usługę świadczy Progress Plus s.c.
Infolinia udziela informacji na temat połączeń, cen biletów, a także umożliwia zakup biletów przez telefon. Czynna jest od 8:00 do 19:00,
365 dni w roku.

Nie dzwonisz z Polski?
Zobacz numery dla innych krajów
ukryj informacje

Ukryj mapę
  • Musisz się zalogować aby przeglądać stronę.
Zaloguj się numerem biletuSzczegóły rezerwacji i zarządzanie biletem: zwrot biletu, zmiana daty lub danych pasażera, pobieranie biletu.
lub

Zaloguj się przez e-mail

lub
Często zadawane pytania

  Czy samodzielnie mogę pobrać ponownie bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Pobierz bilet lub Wyślij ponownie.

  Czy samodzielnie mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Tak, możliwa jest zmiana daty na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy. Sprawdź jak zwrócić bilet
Aby zmienić datę przejazdu zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Zmień datę wyjazdu i postępuj według podanych tam wskazówek - jeśli zmiana daty nie jest możliwa, pojawi się odpowiedni komunikat. W takim przypadku możesz zwrócić bilet i zakupić nowy.

  Czy mogę samodzielnie zwrócić bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu - datą do kiedy możliwy jest zwrot oraz wysokością odstępnego oraz opłaty serwisowej, o którą zostanie pomniejszona zwracana kwota. Zwrot, w wiekszości przypadków, realizowany jest w postaci bonu zakupowego, do wykorzystania na zakup biletów online./Zwrot zostanie zlecony na konto z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych.Jeśli płaciłeś za bilet kartą płatniczą to operator ma czas do 30 dni na zwrot pieniędzy na Twoją kartę płatniczą(fragment do usunięcia))./Potwierdzenie zwrotu, wraz z bonem zakupowym w postaci kodu, zostanie wysłane na podany adres e-mail. Warunki zwrotu biletu określa każdy przewoźnik indywidualnie. Informacja o terminie oraz wartości zwrotu podana jest już podczas zakupu biletu, jeszcze przed dokonaniem płatności. Podczas dokonywania rezerwacji należy kliknąć w Warunki oferty i zwrotu biletu. UWAGA: Zwrot w systemie nie jest możliwy po odjeździe pojazdu.

  W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje prosimy przesłać na adres: bilety@e-podroznik.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj poniższe informacje:
  • powód reklamacji
  • dane pasażera
  • numer biletu
  • datę podróży
Zapisz się do newslettera!

Zauważyłeś błąd na stronie? Zgłoś to

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
Serwis używa danych GeoLite2 stworzonych przez firmę MaxMind www.maxmind.com
Wyszukiwanie połączeń
wyszukiwarka rozkładów jazdy